FAQ // HURTIG HJÆLP TIL DIG
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Ja, du kan frit ændre i teksten på produkterne, hvor der er en tekstboks.
Vi har nogle enkelte produkter, som vi har valgt, at man ikke kan gøre det med som standard.
Ønsker du alligevel at ændre på den tekst, kan du anmode om det ved at skrive til os.
Du finder vores kontaktinformationer i bunden af siden, eller på siden Kontakt os.
Under produktets tilvalg kan du vælge at uploade flere billeder. Nogle af produkterne kan have begrænsninger i forhold til hvor mange billeder, du kan uploade.
Hvis du ikke mener, at produktet giver mulighed for at ændre i designet, som du ønsker, er du altid velkommen til at kontakte os. Så kan vi hjælpe dig med at lave den perfekte gave eller unikke produkt helt, som du ønsker.
Vores leveringstid er mellem 3-5 hverdage og 1-2 hverdage, når du vælger vores mulighed “ekspres levering”.
Hvis du har købt en af vores standard varer, kan du sagtens gøre brug af vores returneringsformular. Vær opmærksom på, at du ikke kan returnere produkter, der har special tekst eller upload af billede.
Kontakt os, så kan vi snakke om mulighederne. Hvis du har billeder og mål af produktet, du ønsker at få graveret, kan du sende det på mail til os.
Specialbestillinger bliver ikke lavet på forhånd, da vi skal have din bestilling først før vi kan gå igang, og derefter begynder at producere den. Vi bruger billedet, du uploader, som det er. Derfor vil det være en god idé at tjekke om kvaliteten er okay før du godkender designet. Resultatet af billedet vil afhænge af materialet, du vælger at få graveret det på.
Alle billeder kan som udgangspunkt bruges. Vær opmærksom på, at kvaliteten af billedet vil kunne ses i graveringen. Hvis du har et billede med meget lav kvalitet, så vil det også blive sådan, når vi graverer det med vores laser.
Vi vil altid kontakte dig, hvis der er nogen problemer med din ordre. Hører du ikke fra os, så er vi igang med at lave din ordre og giver dig besked, når den er afsendt.
Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med at få det bedste resultat, og vi kan sagtens tjekke din tekst igennem for stavefejl, hvis du ønsker det. Du kan skrive en besked til os ved bestillingen, når du er ved kassen. Her anmoder du om hjælp til teksten, og så kigger vi den igennem inden. Det kan være, at vi ringer til dig eller skriver til dig, når vi har kigget det igennem og eventuelt rettet fejl eller mangler.
Hvis du har lavet en fejl i bestillingen, skal du senest 4 timer efter kontakte os, så vi sammen kan ændre fejlen. Hvis ikke vi har modtaget noget fra dig, går vi i gang med ordren.
Vi tilbyder også hjælp til det grafiske. Det gælder også billederne – så skal du blot skrive en mail til os før du bestiller, så vi kan sikre os, at din bestilling ikke bliver lavet forkert.